Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Thursday, March 24, 2011

jelesnyer

act ni bukan sekadar jeles saja.. 
dengki.. busuk hati.. semua ada.. pakej.. HAHA! melawak je pun..
jeles2 juga.. tapi apa yang Nana jeles??
er..kne ke bgtaw.. hmm.. takpelah btaw jerlah..  
Act Nana jeles lah tengok blog2 orang lain.. semua cantik2.. comel2.. ensem2.. kiut miut..macam owner dia.. 
tapi Nana?? aduii... Sumpah tak lawa.. 
korang2.. mai lah jadik cikgu Nana.. ajar cemana nak hias blog.. >,< tapi tamau lah letak yuran bulanan.. takut nanti tak mampu nak bayar.. al maklumlah lah.. sibuk duk urus ladang anggur.. hasil belum keluar  lg.. :)) 

pastu yang siap dok buh lagu lagi.. jeles ni taw x.. 
now dok busy follow orang.. 
orang yang follow?? erkkk... kompom lah tade.. 
PANG!! menipu kuat.. 
kan ada Bella follow tuh.. baru sorang.. 
tapi takpe.. sikit2 lme2 jadik bukuitt.. *bukuit sbb David Teo kate.. time konsert raja lawak.. trpengaruh tv da sampai.. ignorekan saje.. 
lgpon mane ada ari ni buat blog arini terus beribu followers.. 
kalau camtu kompom pkai bomoh..aik, berblogging pon ader khurafat2 kah.. :)) 
tak kisah lah pape pun.. 
at least Nana da dapat jugak sahabat yang digelar BLOG.. *apa punya istilah lah nie.. haish!!!
jadi sebagai kata penutup.. meh2 lah curah ilmu tuh sikit.. 
Nana janji tak jadik macam daun keladi.. awak curah, Nana buang.. 

ada muka jeles x? ke muka macam mintak penampar? HAHA!


No comments: