Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Thursday, April 28, 2011

Errr... merajuk!

M.E.R.A.J.U.K! siapa yang suka merajuk sila angkat tangan macam saya * ikot gaya usop whilca.. Elelehh.. tak nak ngaku konon.. kalau malu meh bisik.. janji tak habaq kat orang lain.. HAHA! Sebelum Nana memulas mengulas lebih lanjut pasal merajuk nie.. Nana nak wat pengakuan berani mati dulu ye.. yang Nana pun sebenarnya kuat merajuk.. hee.. dah! takyah nak kutuk sangat.. at least kalau Nana merajuk Nana diam.. then lame lame ok sendiri.. no need orang nak pujuk pujuk ni.. semakin menyampah nanti.. then depends on a reason.. takde sebab nak merajuk tak tentu pasal..

Merajuk selalunya dikaitkan dengan perempuan.. kononnya perempuan hatinya cepat terusik.. cewahh.. padahal lelaki pun kurang lebih jerk.. bezanya, perempuan kalau merajuk comel.. Nape Nana cakap comel.. sebab perempuan kalau merajuk mulut mesti nak muncung.. macam muncung itik.. siap boleh ikat reben lagi.. bak kata mak Nana la.. tapi kalau lelaki.. muncung + misai + janggut??  eeuuww.. alamak, huduh! tak dapat dibayangkan..

Merajuk sikit sikit ok lah kan.. nampak manja gitu.. ni yang merajuk lebih lebih had ni yang Nana tak faham kadang kadang.. kalau sekali dua ok la.. masih dibawah kawalan.. tapi kalau selalu?? isu kecik je pun.. sekecik zarah.. *bukan Zarah kawan Nana tu taw.. ni zarah yang selalu keluar dari mulut cecikgu kita kalau belajor fizik dedulu.. tapi zaman Nana dah tak sebut zarah.. tapi disebut "atom" or "particle"..  tuh dia.. terkeluar bahasa penjajah.. HAHA! kalau lah korang dijodohkan untuk berjumpa dengan orang macam ni.. sumpah menyampahkan?? meluat pun yer.. agak agak lah kan apa yang korang buat ek kalau jumpa orang yang type macam ni..

Kalau Nana, akan ada 5 ayat je yang Nana akan ucapkan.. bukan I LOVE YOU.. bukan IM SORRY.. tapi ini :-

1. " lu pehal derr.. sesikit merajuk.. bulan mengambang erk "
2. " lu ni kurang kasih sayang ke derr "
3. " wa tengok lu kecik besar kecik besar je.. lu p lah cari kawan lain.. wa dah bosan dengan lu "
4. " ati kalau kecik jangan kawan dengan wa ok! "
5. " harap muka je legend.. tapi hati macam tisu "

sila jangan jadi sengal untuk meniru aksi ini ya.. sebab ayat macam tak cukup ajar je semua tuh..  kalau merajuk, ubatnya pujuk lah kan.. tapi kalau da selalu sangat nak merajuk, sehari 3x setiap lepas makan.. *dah macam makan ubat pulak.. HAHA! memang mintak makan kaki lah kan.. ok, serius! nak pujuk pun bukan boleh sebarang pujuk taw.. kena tengok gak orang yang nak dipujuk tuh macamana.. masalah tuh berat ke or biasa biasa.. kena orang yang merajuk tu jenis yang serius.. dan masalah pun berat seberat lori 10 tan, then gi  pujuk dengan buat lawak bangang.. memang Nana sangat yakin anda akan memenangi hadiah penampor jepun free dengan berkelajuan 120km/j.. jadi sila sesuaikan dengan keadaan ye.. pandai pandai lah ambik hati..

macam mana nak ambik hati?? lu pikirlah sendiri.. Assalammualaikum!

p/s : sebelum terlupa.. Nana nak ngumpat sket.. sebenarnya ada orang tuh merajuk dengan Nana.. huhu.. comel lah kengkonon.. nak tahu TEKAN SINI.. punca merajuk memang dah dapat dikenal pasti.. puncanya INI.. HAHA! Takmao lah merajuk dengan Nana.. Nanti Nana belaja kepsii err.. setuju?? =P


2 comments:

KyêrulL said...

jangan di layan budak MUNCET tuE.. dia teruk HAHAHAHAHAHAHA

darxniq said...

hahahhaha..demm yu mamat besi!!..ahhahaha