Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Sunday, April 24, 2011

kekasihku dah jadi tunangan orang..

selamat petang Ahad all.. Now Nana tengah frust tertunggeng tunggeng n tergolek terlentang semua ada.. rasa macam nak terjun dari bangunan tinggi macam yang pernah terjadi kat KB Mall hari tu.. tak pun berbaring di rail kereta api biar kena gilis.. untuk kesan yang lebih sadis.. meniarap kat rail ktm yang ke KLIA tu.. lagi laju.. sekali sapu.. tinggal serpih je.. itu pun belum mampu nak lawan hati Nana yang dah jadi serpih serpih ini tatkala melihat gambar gambar kekasih hati Ashraf Muslim bertunang dengan pilihan hatinya.. siap bersiaran secara langsung kat tibi lagi pagi tadi.. padahal dulu dia janji time tunang ngan Nana nak wat cenggitu.. eee... CURANG!

tiba tiba rasa macam nak nyanyi.. hancur hatiku.. mengenang dikau.. menjadi keping keping.. setelah kau pergi.. tinggallah kasih sayang.. yang pernah singgah.. antara kita.. masihkah ada sayang itu... uwwwaaa.. tak dapat terima hakikat.. haa.. takpa takpa.. dengar dengar tunang Ashraf ni praktikal kat hospital Melaka je.. tak jauh pun.. Nanti boleh p ganyang tunang dia tu..eh, salah.. tak nak usik pape pun.. kang kena tangkap tak pasal pasal.. Nana nak wat cerita sedih banyak je kat tunang dia tu.. pastu nyanyi sikit... ooooo... pulangkan cinta hatiku.. yang dikau musnah tanpa relaku.... agak agak dia kesian tak kat Nana..




ohh.. bahagianya mereka.. sob.. sob.. sob.. biarlah Nana bawa diri je rasanya.. mak kata " kalau betul betul kita sayangkan seseorang tu n kita nak dia bahagia.. kita kena redha lepaskan dia.. kalau itu yang boleh wat dia bahagia.. " uwwwaaa.. sumone handsome.. pinjam bahu.. nak tumpang nangis.. kenyataan ini terlalu pahit untuk ditelan.. lagi pahit dari ubat kat sepital..

p/s : ini adalah entry merapu.. disebabkan fanatik dengan Ustaz Amirul.. HAHA! btw Nana doakan semoga diorang dipanjangkan jodoh sehingga ke jinjang pelamin.. n kekal ke cucu cicit.. * jodoh Nana bila pula nak sampai ye.. :)

1 comment:

bungaitucantik said...

haha sah gilo eh!! tung dye owg mlk gak kew??