Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Sunday, April 24, 2011

ugutan sopan santun



haa.. agak agak awak nampak tak apa yang saya tunjuk kat atas nieyh.. apa?? PEACE?? banyak hensem muka awak ini peace.. ni namanya penukul.. eh, salah.. penumbuk.. mau kena tak??  kalau kena setahun rindu kat saya tau.. HAHA! joking jerlah ok.. takkan saya nak tumbuk awak pulak kan.. saya kan sayang awak.. tapi awak nak tahu tak apa kesalahan kesalahan yang boleh membawa kepada hukuman makan penumbuk nie.. kalau nak tahu saya list kan kat bawah ni ye.. 

. kalau awak lupakan saya
. kalau awak tak mesej and call saya
. kalau awak tak rindu saya
. kalau awak menggatal dengan perempuan lain
. kalau awak tak menggatal tapi awak bagi perempuan lain menggatal dengan awak
. kalau awak bohong saya.. tak kira kecil kecilan atau secara borong.. 
kalau awak rahsia apa apa dari saya even sebesar semut api je
. kalau awak degil tak nak dengar cakap saya
. kalau awak tak bagi pinjam bahu awak tu
. kalau awak tak bagi saya manja manja dengan awak
. kalau awak malas belajar * nanti macamana mau kerja n kasi sy makan kalau malas.. HAHA!
. kalau awak lagi pentingkan game pool awak dari saya
. kalau awak tak kiss saya before tidur
. kalau awak marah saya melebihi 24hours
. kalau awak tak bagi saya gigit awak
.kalau awak tak bagi saya kiss awak
. kalau awak tak bagi saya hug awak
. kalau awak tak bawak saya makan abc
. kalau awak hadiahkan saya whilca if saya gemuk
. kalau awak tak bagi saya snap pic pakai fon awak
. kalau awak tak bagi saya choki choki
. kalau awak tak belikan keropok lekor
. kalau awak hensem hensem tetapi bukan dengan saya

tapi lagi hebat hukumannya iaitu 100 tumbukan bertubi tubi 


KALAU AWAK DAH TAK SAYANG SAYA!!!!


amacam!!! ganas tak ganas tak..so, beware yer.. :)

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam..

menakutkan....:))))

lady nana said...

salam..
ala.. takut ke.. tapi kan sopan santun tu.. haha