Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Monday, May 2, 2011

photoGEDIK

selamat tengah malam all.. pernah tak korang dengar word ni.. "photogedik" kalau pernah bagus.. kalau tak pernah dengar, baca sini.. nak dengar kat sini memang tak boleh lah kan.. HAHA! so, baca jerlah er.. selalu kita dengar PHOTOGENIC.. tapi ni Nana kasi tukar sikit perkataan yang belakang tu dengan perkataan gedik.. photogenic tak payah cerita lah.. muka dengan kamera memang dah sangat sebati.. wat muka huduh pun tetap nampak cantik.. tapi untuk kes yang photogedik ni.. berhempas pulas wat muka comel pun tetap huduh jugak..

Nana cakap beserta bukti tau.. ni salah sorang yang photogedik..

gedikkan posingnya ni
itu baru satu.. kalau tunjuk banyak banyak boleh muntah.. demam malaria semua boleh dapat.. kesian korang nanti.. HAHA! tapi tiba tiba rasa macam tak kesian pula kat korang.. nk jugak upload lagi.. so, sediakan besen d sebelah..



mana lah tak photogedik kan namanya.. sudah lah huduh tak berapa nak cantik.. tapi comel tu adalah kot.. HAHA! posing pun gedik.. tapi kisah pulak kan.. as long Nana happy.. dah hobi pun bergambar.. cantik tak cantik belakang cerita.. kepuasan itu penting.. orang lain Nana tak tahulah..

kadang kadang Nana pelik kenapa orang tak suka tangkap gambar.. kenapa malu sangat kalau nak berdepan dengan kamera.. nak ajak snap pic pun kena paksa paksa.. macam nak kena sembelih gayanya.. ada masalah terkena flash yang boleh membawa kepada kematian ke.. tapi bukan ke tu boleh adjust.. off jerlah flashnya.. tangkap gambar itu seronok tau.. PICTURE IS MEMORY.. bak kata ayah Nana " nanti dah tua tua boleh tengok" boleh tunjuk kat anak cucu cicit.. "nenek dulu cantik.. comel.. seksi.." tuh contoh.. n tu pun kalau panjang umur.. rasanya cukuplah merepek ni.. sebagai penutup.. silak butakan biji mata anda lagi..




p/s : kalau tak suka, tak payah kutuk ok.. laju laju blah dari sini tau.. ini entry memang agak bosan sebab semuanya muka Nana je.. nak muka orang lain.. Aaron aziz ke.. farid kamil ke.. diana danielle ke tunggulah episod akan datang ye.. tata titi tutu..

No comments: