Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Saturday, August 13, 2011

menaip kerana saya teringat & terkenang

INI ENTRY UNTUK AWAK..

yaa... awak dan bukan orang disebelah kanan awak.. kiri awak mahupun di belakang awak ..

saya cuma nak cakap yang awak BETUL!!!
tak akan ada orang yang mampu sayang saya macam awak pernah sayang saya..
awak yang selalu sabar dengan perangai saya...
awak yang selalu tahan dengan amarah saya..
awak yang selalu setia dengan saya...
awak yang selalu ada tak kira saya dekat.. jauh... senang or susah..
awak yang terlalu susah untuk simpan benci dan dendam kat saya..
awak yang still angaap saya kawan awak walaupun saya tersangat kejam dengan awak..
selalu unfair dengan awak..
dan....
awak yang tak pernah keluarkan ayat 

"rozieana, jangan malas2"
"rozieana i tak suka kalau u asik nak tido jerk"
"rozieana i tak suka if u banyak frens dengan lelaki"
"rozieana i tak suka if u asik nak shoping.. membazir!"
"rozieana cuba belajar masak"
"rozieana i tahu u kena puasa tomorow"
"rozieana u jangan keluar dengan A.. dengan B.. n bla3"

awak yang terbaik yang pernah saya jumpa di abad ni
tapi awak jangan salah faham..
ini bukan sebab penyesalan..
diz entry sy taip sebab tiba2 saya teringat awak... 
tambah tambah di bulan bulan puasa ni kan..
air kotak laici vs biskut oreo.. 
hope u still remember dat...
if nanti awak dah ada gf.. awak jangan lupe saya tau.. :))
then lagi 1 jangan cari yang macam saya..
nanti kamu owez akan sedih macam kamu dengan saya dulu2.. 
i think sampai sini sahaja..
take care ok..




No comments: