Blogger Layouts

cer KELIK cer KELIK

si kacak & si cantik

Sunday, September 11, 2011

asyik asyik macam nie.. terseksa!

AWAK
apa agaknya yang awak tengah buat sekarang ye
awak sihat ke tidak?
hari ni awak makan lauk apa
tadi siang awak pi mana?
awak rindu tak kat saya?
hari ni awak ingat saya tak?

ermm.. kalau lah saya boleh tanya soalan soalan ni kat awak.. mesti saya tak rasa macam apa yang saya rasa sekarang ni.. kenapa lah lately kita mesti ader jer yang nak terkehel.. benda kecik jadik besar.. benda besar??? op coz lah jadi sangat besar.. 

i know my words on dat day sangat keterlaluan.. but im very disappointed with u on dat time.. n saya tahu awak cuba untuk pujuk saya.. call saya berkali kali.. berjuta juta lemon.. but sekali pun saya tak pick up..  now dah 2 hari saya tak dapat text dari awak.. no more ur voice n no more ur laugh.. SUNYI! :(

seriusly saya still lagi merajuk.. tapi hati ni saja je nak seksa saya.. gedik gedik nak rindu rindu kat awak.. ngada ngada nak tengok gambar awak... dan jari ni plak dah tergatal sent mesej kat awak.. kalau lah awak tahu.. saya tunggu awak call.. saya tunggu awak text.. tapi HAMPEEE!!! saya yang merajuk.. awak pun jadi merajuk jugak ye.. debik nak tak????

ermm.. awak, saya mintak maaf.. hope i can see ur smile tomorow.. 

p/s : sesape tolong bagitahu dia... yang saya rindu dia.. :(

1 comment:

Oppa Kudin Nz said...

nanti dia text n call punyer..
tunggu je saat2 yg penting tu..
dia pon mesti rindu kat awk jugk kn..
ala,skejap je tu nk bermasam muke..hehe^^